Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki
Książka Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Książka Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji. Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w K2 - najbardziej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director. Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych niesamowitych idei. Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube. Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki. Marcin Kordowski - od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej. Obecnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych. Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN - agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media – agencjach będących częścią grupy kapitałowej w której skład wchodzi najbardziej utytułowana agencja interaktywna w Polsce – K2. Damian Sałkowski - na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książki „Analiza SEO w pigułce” oraz „Kurs Google Analytics”. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO. Kamil Sztubecki - z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu efektywnościowego zarówno dla największych marek w Polsce i za granicą jak i z sektora MSP oraz zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych. Obecnie jest współwłaścicielem agencji interaktywnej AdLike oraz współzałożycielem wyszukiwarki przedsiębiorstw i usług FirmyPolskie.pl z zaawansowanym algorytmem wyszukiwania.
Data wydania: 2015
ISBN: 978-83-7561-557-9, 9788375615579
Wydawnictwo: Poltext
Stron: 200

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki”- Łukasz Kępiński

Książka Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google czyli ... Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla fir...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe