Marketing partyzancki on-line

Marketing partyzancki on-line
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Rynek on-line to stosunkowo nowy obszar działania dla firm, dlatego autorzy, krok po kroku, wyjaśniają, jak:*zorientować się w kulturze internetu i świecie on-line,*rozpoznać potrzeby internautów,*stosować kompletny program marketingu prowadzonego w trybie on-line, odpowiadający celom i możliwościom finansowym firmy,*zastosować broń i strategie marketingu partyzanckiego Levinsona,*pokonać konkurentów w nieustannie zmieniającym się świecie wirtualnym.
Data wydania: 1998
ISBN: 978-83-208-1151-3, 9788320811513
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing partyzancki on-line nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing partyzancki on-line. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl