Marketing przemysłowy : [relacje klient - dostawca, wymagania jakościowe, promocja : strategia cen, zielony marketing, logistyka : przykłady]

Maciej Urbaniak
Marketing przemysłowy : [relacje klient - dostawca, wymagania jakościowe, promocja : strategia cen, zielony marketing, logistyka : przykłady]
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Publikacja ta jest jedną z prób połączenia zagadnień teoretycznych oraz przykładów praktycznych dotyczących przedsiębiorstw działających na rynku dóbr przemysłowych. Wyjaśnia m.in.. Takie kwestie , jak: segmentacja i wybór rynków docelowych, proces dokonywania zakupów przemysłowych, znaczenie jakości i certyfikatów jakościowych, rola promocji, kształtowanie wizerunku firmy poprzez tzw.zielony marketing, strategie cenowe oraz budowania kanałów dystybucyjnych i systemów logistycznych.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-87936-09-9, 9788387936099
Wydawnictwo: INFOR Ekspert Sp. z o.o.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing przemysłowy : [relacje klient - dostawca, wymagania jakościowe, promocja : strategia cen, zielony marketing, logistyka : przykłady] nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing przemysłowy : [relacje klient - dostawca, wymagania jakościowe, promocja : strategia cen, zielony marketing, logistyka : przykłady]. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl