Marketing Szeptany. Z Ust do Ust. Jak Robić Szum Medialny Wokół Siebie, firmy, produktu

Mark Hughes
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing Szeptany. Z Ust do Ust. Jak Robić Szum Medialny Wokół Siebie, firmy, produktu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Data wydania: 2008
ISBN: 7883361040044
Wydawnictwo: MT Biznes
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Szeptany. Z Ust do Ust. Jak Robić Szum Medialny Wokół Siebie, firmy, produktu nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@lkoniecki
@lkoniecki
2010-02-06
8 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Szeptany. Z Ust do Ust. Jak Robić Szum Medialny Wokół Siebie, firmy, produktu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl