Media a wyzwania XXI wieku

Małgorzata Bonikowska
Media a wyzwania XXI wieku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Nowa publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej oraz zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami rozdziałów monografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są znani i cenieni ludzie mediów, m.in. Andrzej Krajewski, Bernard Margueritte, Barbara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju, a także wskazują na problemy i zagrożenia, które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat, dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów, goniących dziś za czytelnikami i próbujących zgadnąć, co mu w duszy gra? Jakie cech powinien mieć ten zawód aby się utrzymać na rynku?
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7436-174-3, 9788374361743

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Media a wyzwania XXI wieku nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media a wyzwania XXI wieku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl