MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE

Agnieszka Roguska
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Książka MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE
Książka MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości. Książka nie wyczerpuje zagadnienia dotyczącego działalności społeczno-edukacyjnej i kulturalnej mediów o dużej i małej skali oddziaływania w sferze edukacji medialnej i regionalnej. Publikacja podejmuje pewne tropy, które rozwija bardziej lub mniej, tym samym chcąc pobudzić Czytelnika do dialogu, przemyśleń oraz podsunąć swego rodzaju „zaczynki” do dalszych dociekań naukowo-badawczych. Publikacja skierowana jest do pedagogów i studentów podejmujących zagadnienia związane z mediami globalnymi i lokalnymi, zajmujących się: pedagogiką mediów, pedagogiką kultury, pedagogiką społeczną, edukacją kulturową, regionalną, problematyką dziennikarstwa. Może być pomocna dla twórców i pracowników mediów lokalnych oraz mediów o dużej skali oddziaływania. Zamysłem autorki było również dotarcie do użytkowników zarówno mediów globalnych, jak i lokalnych, by mogli skonfrontować treści zawarte w tej książce z własnymi przemyśleniami.
Data wydania: 2012-03-02
ISBN: 978-83-7587-254-5, 9788375872545
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
Stron: 250
Mamy 2 inne wydania tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie

@oficynaIMPULS
2012-03-14
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 10 /10
Impuls poleca

Co czytać po książce “MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE”- Agnieszka Roguska

Książka Polityka medialna w Unii Europejskiej
Polityka medialna w Unii Eu... Ewa Stasiak-Jazukiewicz, Marta Jas Koziarkiewicz
Media od zawsze interesowały władzę. Badanie relacji między ...
Książka Godzina dziennie z mobile marketingiem
Godzina dziennie z mobile m... Pasqua Rachel, Elkin Noah
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytko...
Książka AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
AdWords i Analytics. Zostań... Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swo...
Książka Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Metody ilościowe w badaniac... Małgorzata Rószkiewicz
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologi...
Książka Marketing
Marketing Spalton Peter, Edward Maliszewski, Philip Kotler, G. Armstrong ...
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy...

Cytaty z książki

O nie! Książka MEDIA GLOBALNE – MEDIA LOKALNE. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe