MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE

Agnieszka Roguska
10 /10
Ocena 10 na 10 mo┼╝liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Ksi─ů┼╝ka MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE
Ksi─ů┼╝ka MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 mo┼╝liwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Publikacja ta jest pr├│b─ů zaznaczenia wsp├│┼éistnienia medi├│w w skali makro i mikro, a zatem r├│wnie┼╝ pewnych wi─Özi, zale┼╝no┼Ťci tych dw├│ch, wydawa┼éoby si─Ö, skrajnych zjawisk w kontek┼Ťcie spo┼éeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok medi├│w globalnych, by m├│c wyra┼║nie zaznaczy─ç tak┼╝e r├│┼╝norodno┼Ť─ç tych medi├│w, ich odmienno┼Ť─ç, zalety i wady, jak r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wsp├│lnie tworz─ů ┼Ťrodowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddzia┼éywania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontek┼Ťcie edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, st─ůd pr├│ba ich wydobycia z medialnej masowo┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka nie wyczerpuje zagadnienia dotycz─ůcego dzia┼éalno┼Ťci spo┼éeczno-edukacyjnej i kulturalnej medi├│w o du┼╝ej i ma┼éej skali oddzia┼éywania w sferze edukacji medialnej i regionalnej. Publikacja podejmuje pewne tropy, kt├│re rozwija bardziej lub mniej, tym samym chc─ůc pobudzi─ç Czytelnika do dialogu, przemy┼Ťle┼ä oraz podsun─ů─ç swego rodzaju ÔÇ×zaczynkiÔÇŁ do dalszych docieka┼ä naukowo-badawczych. Publikacja skierowana jest do pedagog├│w i student├│w podejmuj─ůcych zagadnienia zwi─ůzane z mediami globalnymi i lokalnymi, zajmuj─ůcych si─Ö: pedagogik─ů medi├│w, pedagogik─ů kultury, pedagogik─ů spo┼éeczn─ů, edukacj─ů kulturow─ů, regionaln─ů, problematyk─ů dziennikarstwa. Mo┼╝e by─ç pomocna dla tw├│rc├│w i pracownik├│w medi├│w lokalnych oraz medi├│w o du┼╝ej skali oddzia┼éywania. Zamys┼éem autorki by┼éo r├│wnie┼╝ dotarcie do u┼╝ytkownik├│w zar├│wno medi├│w globalnych, jak i lokalnych, by mogli skonfrontowa─ç tre┼Ťci zawarte w tej ksi─ů┼╝ce z w┼éasnymi przemy┼Ťleniami.
Data wydania: 2012-03-02
ISBN: 978-83-7587-254-5, 9788375872545
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
Stron: 250
Mamy 2 inne wydania tej ksi─ů┼╝ki

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Opinie

@oficynaIMPULS
2012-03-14
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 10 /10
Impuls poleca

Co czyta─ç po ksi─ů┼╝ce “MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE”- Agnieszka Roguska

Ksi─ů┼╝ka Polityka medialna w Unii Europejskiej
Polityka medialna w Unii Eu... Ewa Stasiak-Jazukiewicz, Marta Jas Koziarkiewicz
Media od zawsze interesowały władzę. Badanie relacji między ...
Ksi─ů┼╝ka Godzina dziennie z mobile marketingiem
Godzina dziennie z mobile m... Pasqua Rachel, Elkin Noah
Urz─ůdzenia mobilne nieod┼é─ůcznie towarzysz─ů dzi┼Ť wielu u┼╝ytko...
Ksi─ů┼╝ka AdWords i Analytics. Zosta┼ä certyfikowanym specjalist─ů
AdWords i Analytics. Zostań... Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Zajmujesz si─Ö reklam─ů w internecie? Planujesz podwy┼╝szy─ç swo...
Ksi─ů┼╝ka Metody ilo┼Ťciowe w badaniach marketingowych
Metody ilo┼Ťciowe w badaniac... Ma┼égorzata R├│szkiewicz
Celem tej ksi─ů┼╝ki jest syntetyczne przedstawienie metodologi...
Ksi─ů┼╝ka Marketing
Marketing Spalton Peter, Edward Maliszewski, Philip Kotler, G. Armstrong ...
Nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy...

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka MEDIA GLOBALNE ÔÇô MEDIA LOKALNE. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe