Media Rules

B. Reich
Media Rules
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Authors Brian Reich and Dan Solomon have seen how changes in both technology and society can affect the communications and operations of an organization. Now, with Media Rules!, they provide you with a framework for understanding this dynamic world. It doesnre in the business of disseminating information or producing products, this book will prepare you to distinguish yourself from the competition by creating new models to better serve your audience and harnessing the full potential that technology provides.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-10888-8, 9780470108888
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Media Rules? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media Rules. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl