Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

Marek Porażki, Hatt Haig
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
Data wydania: 2009-01-01
ISBN: 978-83-60339-48-0, 9788360339480
Wydawnictwo: Bellona

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl