Neuromarketing w Internecie

Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów
Neuromarketing w Internecie
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów

Opis

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Data wydania: 2021
ISBN: 978-83-8220-447-6, 9788382204476
Wydawnictwo: WUL - Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego
Stron: 226
dodana przez: dominika.nawidelcu

Autor

Ralf Pispers Ralf Pispers
Urodzona w 1969 roku w Niemczech

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Jak działać na internautów (krótkie wprowadzenie)

WYBÓR REDAKCJI
2.09.2021

Wydawca obiecał, że z tej książki dowiem się jak zastosować neuromarketing w e-commerce... Oraz jak dotrzeć do klientów oraz zaangażować ich na tyle, by kupili to, co chcę im sprzedać. Obietnice - nomen omen - brzmiały obiecująco. Ale czy faktycznie każdy po lekturze tej pozycji zmienia się automatycznie w magika od neuromarketingu? No nie, nie... Recenzja książki Neuromarketing w Internecie

@luizko@luizko × 3

Przyczajona pułapka, ukryty wróg

10.09.2021

Ooooojjjjj.... pomanipulować Wami trochę? Po tej lekturze wiem co nieco o tym, jak sprawić, by po szperaniu w czeluściach Internetu zaczepić Czytelnikowi wredną myśl, która wykiełkuje w jego głowie do hasła "bardzo, bardzo, bardzo chcę mieć tę rzecz" lub do motta "od zawsze tak myślałam, ale nie umiałam tak trafnie ująć tego w słowa!". Czuję się t... Recenzja książki Neuromarketing w Internecie

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@phd.joanna
2021-09-10
8 /10
@luizko
2021-09-01
6 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Neuromarketing w Internecie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl