Obr贸t dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne

Kamil Szpyt
Obr贸t dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycz膮ca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, kt贸ra wygra艂a II Og贸lnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwa艅skiego. Zosta艂a tak偶e wyr贸偶niona przez Wydzia艂 Prawa, Administracji i Stosunk贸w Mi臋dzynarodowych Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Publikacj臋 podzielono na sze艣膰 rozdzia艂贸w: W rozdziale I zawarto zar贸wno zarys historii powstania i rozwoju gier komputerowych oraz samego zjawiska wirtualno艣ci, jak r贸wnie偶 stosunkowo rozleg艂e rozwa偶ania dotycz膮ce zastosowanych w publikacji poj臋膰. Rozdzia艂 II po艣wi臋cono zagadnieniu prawnej kwalifikacji d贸br wirtualnych na gruncie obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. W rozdziale III dokonano analizy instrument贸w obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Badania podj臋te w niniejszym rozdziale zosta艂y ukierunkowane przez wnioski p艂yn膮cej z poprzedniego rozdzia艂u, wskazuj膮cego na potrzeb臋 znowelizowania przepis贸w prawnych w kierunku uregulowania sytuacji prawnej d贸br wirtualnych, jako odr臋bnego przedmiotu obrotu. W rozdziale IV zaprezentowano zagadnienie odpowiedzialno艣ci stron w obrocie dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Om贸wiono w nim kwesti臋 odpowiedzialno艣ci kontraktowej i deliktowej stron um贸w zawieranych w ramach obrotu dobrami wirtualnymi z tytu艂u naruszenia zobowi膮za艅. W rozdziale V przeanalizowano zagadnienie obrotu dobrami wirtualnymi w kontek艣cie ustalania prawa w艂a艣ciwego oraz jurysdykcji s膮dowej dla potencjalnych przysz艂ych spor贸w s膮dowych. W rozdziale VI zaprezentowano wnioski p艂yn膮ce w przeprowadzonej w poprzednich cz臋艣ciach analizy, jak r贸wnie偶 postulaty de lege ferenda, kt贸re ? w za艂o偶eniu ? powinny usprawni膰 i poniek膮d ?sformalizowa膰? obr贸t dobrami wirtualnymi w Polsce. W publikacji wyst臋puj膮 tak偶e liczne odwo艂ania do system贸w prawnych innych pa艅stw oraz rozstrzygni臋膰 judykatury. Publikacja adresowana jest do wszystkich os贸b zainteresowanych prezentowan膮 tematyk膮.
ISBN: 978-83-8128-020-4, 9788381280204
Wydawnictwo: C.H.Beck

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe
Sprawdzam dost臋pno艣膰...
Og艂oszenia
{}
Dodaj og艂oszenie
2 osoby szukaj膮 tej ksi膮偶ki
{}

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widz臋, 偶e znasz ksi膮偶k臋 Obr贸t dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne? Koniecznie daj zna膰, co o niej my艣lisz w recenzji!
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Obr贸t dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
  • O nas
  • Kontakt
  • Pomoc
  • Polityka prywatno艣ci
  • Regulamin
  • © 2021 nakanapie.pl
    Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie