Projektowanie produktu

Richard Morris
Projektowanie produktu
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Projektowanie produktu jest pojęciem używanym coraz częściej na obszarze wzornictwa i oznacza opracowanie projektu przedmiotu w wymiarze trójwymiarowym ( w odróżnieniu od graficznego dwuwymiarowego). Dziś produkt musi zaprojektować twórca, który połączy zamysł artystyczny z estetyką i funkcjonalnością przedmiotu. Współczesne projekty to zarówno serie na skalę przemysłową, jak i unikatowe, realizowane na życzenie pojedynczego klienta.
Książka pozwala prześledzić najnowsze trendy w projektowaniu różnorodnych form przemysłowych, przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii. Wskazuje przy tym na wymagania w stosunku do twórcy, „powołującego do życia” dany produkt. Jego wiedza musi obejmować zagadnienia konstrukcyjno-technologiczne, funkcjonalno-użytkowe, marketingowe oraz ekonomiczne. Powinien łączyć umiejętności plastyczne z wyczuciem ludzkich potrzeb w kontekście wymagań kulturowych i społecznych oraz rynkowych.
Książka odpowiada na główne pytania związane z projektowaniem produktu i w obiektywny sposób pomaga zainteresowanym rozwinąć własny styl i pomysły.
Tytuł oryginalny: The Fundamentals of Product Design
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15913-9, 9788301159139
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Seria: Seria Kreatywna
Stron: 184

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Projektowanie produktu nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Projektowanie produktu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl