Psychologia komunikacji w gabinecie stomatologicznym: jak lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta

Mariusz Oboda
Psychologia komunikacji w gabinecie stomatologicznym: jak lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autor jest założycielem firmy szkoleniowej Omd, specjalizującej się w skierowanych do środowiska stomatologicznego projektach (wykładach, kursach, publikacjach) prezentujących zaawansowaną wiedzę z zakresu psychologii komunikacji. Program podpowiada, w jaki sposób lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta i wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom, daleko wykraczającym poza przeprowadzenie skutecznego leczenia. Książka podzielona została na następujące rozdziały podejmujące ważkie, choć nie zawsze doceniane zagadnienia mające wpływ na funkcjonowanie gabinetu::
- Specyfika komunikacji w gabinecie stomatologicznym
- Postawy lekarza w stosunku do pacjenta (Wykonawca – Prezenter – Kapitan – Doradca)
- Umiejętności Doradcy
- Sukces praktyki to gra zespołowa
Na płycie DVD znajdą Państwo obszerny wykład dotyczący zagadnień z zakresu psychologii komunikacji.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-924564-8-3, 9788392456483
Wydawnictwo: Bestom
Stron: 128
dodana przez: denudatio_pulpae

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Psychologia komunikacji w gabinecie stomatologicznym: jak lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Psychologia komunikacji w gabinecie stomatologicznym: jak lekarz dentysta może kształtować świadomość pacjenta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl