Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka

Ewa Pluta
Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Public relations nie jest reklamą, promocją, propagandą czy wyreżyserowanym rozgłosem. Public relations to przemyślany plan długoletniej działalności informacyjnej w celu zdobycia i utrzymania akceptacji społecznej w swoim zakładzie, w najbliższym otoczeniu, wśród klientów, w instytucjach finansowych i publicznych, wśród sąsiadujących mieszkańców i wszystkich tych, którzy z nami mają jakikolwiek kontakt. [...] Książka jest autorskim opracowaniem poważnej literatury przedmiotu wzbogaconym osobistym doświadczeniem zawodowym Autorki. I właśnie ta perspektywa praktyka PR analizującego teorię i warsztat przydatny pracownikowi public relations, poparta oceną wartości poszczególnych działań, wskazówkami i radami doświadczonego eksperta, stanowi niepowtarzalny walor publikacji...
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-85946-94-6, 9788385946946
Wydawnictwo: Twigger
Kategoria: Reklama. Promocja

Autor

Ewa Pluta Ewa Pluta Dziennikarka, redaktorka wydań cyfrowych w miesięczniku „Pismo. Magazyn opinii”. Absolwentka Polskiej Szkoły Reportażu, stypendystka Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz m.st. Warszawy – Dzielnicy Wawer. Miłośniczka długodystansowych s...

Pozostałe książki:

Rubież. Reportaż wędrowny Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka
Wszystkie książki Ewa Pluta

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat