Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive
J. Kapferer
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
Nominated for the FNAC-Arthur Andersen Trophy for Best Business Book of the Year.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-0-7494-3593-6, 9780749435936
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?