Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive

J. Kapferer
Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Nominated for the FNAC-Arthur Andersen Trophy for Best Business Book of the Year.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-0-7494-3593-6, 9780749435936
Język: angielski
Wydawnictwo: Kogan Page

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Re-inventing the Brand Can the World's Top Brands Survive. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl