Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

Craig Perrine, Joe Vitale
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Rynkowa potęga marzeń


Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
Odkryj moc nieświadomego umysłu - twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę


Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.

Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę - przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!

Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni "chwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.

Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym - czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.


Techniki marketingu oparte na zdrowym rozsądku i... twórczym natchnieniu.
Ogromne dochody bez nadużyć, wzbudzania lęku czy manipulacji odbiorcą.
Potrójna wygrana - wygrywasz Ty, klient i producent.
Sukces, którego źródłem są autentyczność, entuzjazm i podszepty serca.
Entuzjazm, autentyczność i błyskotliwe pomysły.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-246-2252-8, 9788324622528
Wydawnictwo: One Press, Helion
Stron: 263

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

marketing + natchnienie

3.07.2013

Niewielu z Was wie, że mam prawdziwego bzika na punkcie reklamy. Nie mówię tu o byle jakich zwykłych reklamach, które atakują nas każdego dnia, o każdej porze i uprzykrzają nam życie. Chodzi mi o te niezwykłe, tworzone z pasją. To właśnie im poświęciłam sporo czasu, by napisać pracę "Reklama Kreatywna". Gdy nadarzyła się okazja przeczytania pozycj... Recenzja książki Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

@Gosiarella@Gosiarella

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat