Reklama. Uśmiechnięte ścierwo

Oliviero Toscani
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Reklama. Uśmiechnięte ścierwo
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

" Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic nie wmawiam publiczności. Wykorzystuję potencjał, siłę oddziaływania oraz okazje do zaprezentowania pogardzanej i nie wyzyskanej sztuki, jaka jest reklama. Drapię opinię publiczną tam, gdzie ją swędzi." - Oliviero Toscani
Tytuł oryginalny: La Pub est une charogne qui nous sourit
Data wydania: 1997
ISBN: 978-83-7175-084-7, 9788371750847
Wydawnictwo: DELTA Agencja Wydawnicza
Stron: 188

Autor

Oliviero Toscani Oliviero Toscani
Urodzony 28 lutego 1942 roku we Włoszech (Mediolan)
Oliviero Toscani jest włoskim fotografikiem, synem znanego fotoreportera. W latach 1960–1965 studiował fotografię i grafikę w Szkole Rzemiosł Artystycznych w Zurychu. W wyborach w 2006 roku bezskutecznie ubiegał się o miejsce w parlamencie z rami...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Oskarżam reklamę!

31.07.2022

Czy ktoś z Was pamięta kontrowersyjne zdjęcia reklamujące włoską firmę Benetton, kiedy ksiądz całuję się z zakonnicą lub czarnoskóra kobieta karmi piersią białe niemowlę? Ich autorem jest włoski fotografik Oliviero Toscani. Toscani jest ikoną światowej fotografii reklamowej i człowiekiem dobrze wykształconym. W latach 60-tych studiował fotografi... Recenzja książki Reklama. Uśmiechnięte ścierwo

@Vernau@Vernau × 27

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Vernau
2022-07-31
7 /10
Przeczytane Ekonomia

Cytaty z książki

Benetton wkroczył w nowy wymiar reklamy, porzucił prezentację produktów, by skupić się na sprzedaży filozofii swojej firmy (...). Nie oglądamy klasycznych kampanii reklamowych na temat snów, iluzji, nie ma tu nierzeczywistości ani powierzchnowości. Toscani mówi o realnym świecie, o świecie dnia dzisiejszego.
Dodaj cytat