Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej

Adrianna Sarnat-Ciastko
Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dr Adrianna Sarnat-Ciastko adiunkt Zakładu Psychopro?laktyki, członek Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej Wydziału Pedagogicznego Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, pełnomocnik Rektor AJD ds. tutoringu, tutor. Autorka m.in. monogra?i Tutoring w polskiej szkole oraz kilkudziesięciu recenzowanych artykułów naukowych. Redaktorka publikacji Licea ALA. Szkoły skoncentrowane na uczniu. Nowa kultura szkoły?. W zakresie jej zainteresowań naukowych znajdują się: edukacyjny wymiar analizy transakcyjnej, edukacja alternatywna oraz personalizacja kształcenia. Oryginalność tej pracy polega nie tylko na podjęciu problematyki związanej z tutoringiem jako stosunkowo nową i mało znaną w Polsce metodą pracy dydaktyczno-wychowawczej, ale też na osadzeniu części badań w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej, a więc również relatywnie ?niszowej? koncepcji psychologicznej mającej zastosowanie w pedagogice. [?] Autorka [?] ukazała w pełni swoje przygotowanie merytoryczne dotyczące analizy transakcyjnej oraz metodologiczne w zakresie prowadzenia badań ilościowych. [?] Pracę, mimo jej szczegółowości, wielowątkowości i obszerności, dobrze się czyta, co najlepiej świadczy o opanowaniu przez Autorkę ? na wysokim poziomie ? sztuki pisania prac naukowych. Dr hab. Dorota Pankowska prof. UMCS Strategia badań przyjęta przez Autorkę [?] pozwoliła czytelnikowi na zapoznanie się z sytuacją tutoringu w Polsce, a także poprzez analizę różnic między grupami posługującymi i nieposługującymi się tą metodą umożliwiła ukazanie jej pozytywnych efektów. [?] Adrianna Sarnat-Ciastko wykazała znajomość obszernej literatury przedmiotu, umiejętność stawiania pytań badawczych i hipotez, przyjęła trafną strategię badań i bardzo starannie opracowała ich wyniki. Szczególnym walorem pracy jest stworzenie własnych metod badawczych na podstawie przyjętej teorii analizy transakcyjnej. Prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska
ISBN: 978-83-65705-42-6, 9788365705426
Wydawnictwo: Libron - wydawnictwo
Stron: 296

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl