Do usprawnienia organizacji pracy można podejść na różne sposoby.
Najważniejsze jest to, że te proste i dobrze przemyślane sposoby można szybko, skutecznie i wydajnie zastosować w praktyce. Pięć zasad samoorganizacji, które tu przedstawiamy, zostało opracowanych tak, by spełniały powyższe założenia. Opierają się one na bogatym doświadczeniu, które autorzy zdobywali przez wiele lat.
Zrobisz znacznie więcej w krótszym czasie – i masz więcej wolnego. Będziesz bardziej skuteczny. Twoja jakość życia znacznie się poprawi. To sprawi, że będziesz szczęśliwy, a to nas cieszy! Życzymy ci owocnej lektury!
Czy wracasz po pracy do domu z poczuciem, że nie zrobiłeś nic, co zaplanowałeś? Czy chcesz wiedzieć, jak możesz lepiej i bez wysiłku zorganizować swoją pracę?
Ta książka pokaże ci pięć sprawdzonych w praktyce zasad samoorganizacji, które pomogą ci odnieść sukces w pracy.
W ciągu zaledwie 30 minut dowiesz się tutaj:
– jak zyskać dużo czasu,
– jak wyłączyć perfekcjonizm, czyli „hamulec sukcesu”,
– jak odróżnić ważne od pilnych,
– jak profesjonalnie organizować spotkania,
– jak zrobić przejrzysty harmonogram.