Service Providers

D. Yagil
Service Providers
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Integrating theory and research, this book discusses the distinctive issues relevant to service providers and provides a range of integrated knowledge on employees in customer service roles.This is the first book to integrate theory and research on service providers. It presents the major themes that emerge in the literature regarding the service role. It also presents customer services from the unique view point of social psychology. It describes and explains the major concepts in service.The success of service organizations ultimately depends on employees in customer service roles; their performance affects customer satisfaction and loyalty. Integrating theory and research, this book explores the factors that determine the performance of service providers, and points to important managerial implications.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-0-230-51497-3, 9780230514973
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Service Providers? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Service Providers. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl