Specjalista ds. marketingu : narzędzia marketingowe dla kadry zarządzającej

Alexander Hiam
Specjalista ds. marketingu : narzędzia marketingowe dla kadry zarządzającej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Bogate źródło technik wspomagających podejmowanie decyzji w dziedzinie marketingu, sprzedaży oraz reklamy. Pozycja traktuje marketing jako dyscyplinę żywą i nie znoszącą stagnacji, kładąc nacisk na stwarzanie potencjału i ciągły rozwój. Autor proponuje ponad 100 sprawdzonych metod i strategii stosowanych przez znane firmy i opracowanych przez najwybitniejszych specjalistów. Zalecane jako "metody przyszłości", dają podstawę do twórczego działania w dziedzinach: * strategii marketingowych i planowania, * reklamy i promocji, * badań i analizy rynku, * public relations i zarządzania, * sprzedaży i strategii cenowych.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-88597-07-7, 9788388597077
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Specjalista ds. marketingu : narzędzia marketingowe dla kadry zarządzającej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Specjalista ds. marketingu : narzędzia marketingowe dla kadry zarządzającej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl