Stopniowanie trudności zadań w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Po to samo - O tym samym - Nie tak samo

Stopniowanie trudności zadań w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Po to samo - O tym samym - Nie tak samo
Ze wstępu: „Czas szkolnej edukacji może być spożytkowany na to, by uczeń pozn...
Ze wstępu: „Czas szkolnej edukacji może być spożytkowany na to, by uczeń poznawał i zrozumiał otaczający go świat oraz potrafił w nim żyć (umiejąc samodzielnie – także w przyszłości – się uczyć). Z tego założenia dla obu stron procesu edukacyjnego wynikają określone wymogi. Przed uczniami jest po...
Pełny opis
Data wydania: 2017
ISBN: 9788380954137
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
Napisz swoją opinię
Brakujące informacje?

Dzięki takim kanapowiczom jak ty, ta strona może się rozwijać.

Popraw tę książkę