Strategia konkurencji

Faulkner David Cliff Bowman, Michael E. Porter
Strategia konkurencji
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat ? zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.


Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:

* teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
* techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
* tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
* analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
* warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
* prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.
Data wydania: 2010-11-01
ISBN: 978-83-62195-78-7, 9788362195787
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 460
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Strategia konkurencji aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategia konkurencji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl