Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku

Maria Sławińska
Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wysoka dynamika przemian zachodzących w sektorze handlu, jego internacjonalizacja, a także proces globalizacji rynku stanowiły główne przesłanki wyboru i realizacji projektu badawczego Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji".W książce wyjaśniono uwarunkowania funkcjonowania współczesnego handlu, ze szczególnym uwzględnieniem procesu globalizacji rynku, przedstawiono wymiary oraz czynniki konkurencyjności w sektorze handlu, dokonano identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej i stosowanych strategii konkurencji w handlu detalicznym.Książkę polecamy zarówno studentom i słuchaczom studiów podyplomowych, pragnących pogłębić swoją wiedzę z dziedziny zarządzania w handlu, jak i menedżerom przedsiębiorstw handlowych.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7417-112-0, 9788374171120
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl