Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.-90.

Agata Jakóbczak
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.-90.
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie „Beverly Hills, 90210” próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola o kocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”.
Data wydania: 2018-08-13
ISBN: 978-83-240-4704-8, 9788324047048
Wydawnictwo: Znak
Stron: 288

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.-90. nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Ferante
2020-06-20
5 /10
Przeczytane

Transformersi. Agata Jakóbczak. Książka, która będzie nie lada gratką dla osób, które urodziły się w tamtych czasach i tego nie pamiętają - bo były za małe 😁 albo chcą sobie przypomnieć jak to życie wyglądało. Niestety ja nie znałam wszystkich osób, o których była mowa w książce. Natomiast dużo było ciekawych anegdot, które kojarzyłam. Niewątpliwie był to najlepszy czas rozwoju dla Polski, uczenia się wszystkiego od nowa metodą prób i błędów. Przeczytaj, a dowiesz się jak działała telewizja, jak powstawały reklamy. Ile zarabiali ludzie z „telewizji” i kto z nich obraca się w kuluarach jeszcze dziś. Ciekawa książka, choć niektóre opisy były dla mnie za długie. Trochę mnie męczyły. Lata 80. I 90. to zachłyśnięcie się kolorami, zachodem i tym, że półki sklepowe zaczynają się zapełniać. A co za tym idzie, sprzedaje się wszystko. Często stany magazynowe do zera. Kiedyś to było możliwe... Od pumeksu po Okocim ;)

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.-90.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl