Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media

praca zbiorowa
Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku. To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.  
Data wydania: 2019-05-06
ISBN: 978-83-953687-0-7, 9788395368707
Wydawnictwo: Publicon
Stron: 303
dodana przez: bookkeeper

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl