Umiejętności w zakresie tworzenia zespołów i motywacji mają ogromne znaczenie w biznesie,
zwłaszcza dla osób na kierowniczych stanowiskach.
Książka stanowi wybór z prac Johna Adaira, wybitnego specjalisty w dziedzinie zarządzania i przywództwa w biznesie, na temat motywacji i tworzenia zespołów w skutecznych organizacjach. Oprócz niezwykle trafnych spostrzeżeń dotyczących budowania zespołów i mobilizowania ich członków do jak najefektywniejszych działań, książka zawiera także konkretne wskazówki, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i rozwiązywać konflikty w zespole. Dzięki niej poznasz między innymi:
* istotę i strukturę zespołu,
* role poszczególnych członków zespołu,
* procesy zachodzące w grupie i obowiązujące w niej procedury,
* możliwości jak najlepszego wykorzystania potencjału zespołu,
* potrzeby pracowników i źródła ich motywacji.
Adresaci:
Publikacja ta będzie cenną lekturą zarówno dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w zarządzaniu, jak i dla ekspertów, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę.
zwłaszcza dla osób na kierowniczych stanowiskach.
Książka stanowi wybór z prac Johna Adaira, wybitnego specjalisty w dziedzinie zarządzania i przywództwa w biznesie, na temat motywacji i tworzenia zespołów w skutecznych organizacjach. Oprócz niezwykle trafnych spostrzeżeń dotyczących budowania zespołów i mobilizowania ich członków do jak najefektywniejszych działań, książka zawiera także konkretne wskazówki, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i rozwiązywać konflikty w zespole. Dzięki niej poznasz między innymi:
* istotę i strukturę zespołu,
* role poszczególnych członków zespołu,
* procesy zachodzące w grupie i obowiązujące w niej procedury,
* możliwości jak najlepszego wykorzystania potencjału zespołu,
* potrzeby pracowników i źródła ich motywacji.
Adresaci:
Publikacja ta będzie cenną lekturą zarówno dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w zarządzaniu, jak i dla ekspertów, którzy chcieliby odświeżyć swoją wiedzę.