Podręcznik napisany jest bardzo dobrze, doskonale ilustrowany 44 rycinami i XI tabelami. W tej formie i jakości służyć może zarówno studentom Wydziału Rehabilitacji Ruchowej, a także lekarzom, terapeutom zajęciowym, pedagogom, psychologom zajmującym się rozwojem dziecka. W niektórych częściach może być przydatna również dla rodziców. Książka ta stanowi niewątpliwie pozycję, którą warto polecić. fragment recenzji: prof. zw. dr hab. n. med. Krystyna Bożkowa specjalista pediatrii Problem rozwoju ruchowego, jak i jego zaburzeń w przebiegu różnych schorzeń wieku rozwojowego, zwłaszcza w zespole mózgowego porażenia dziecięcego jest ważnym, trudnym i nie w pełni rozwiązanym problemem. Z tego względu należy z zadowoleniem przyjąć inicjatywę autorki w omówieniu tego zagadnienia. W moim przekonaniu, ta obszerna praca powinna zainteresować zarówno studentów medycyny jak również lekarzy neurologów, neurologów dziecięcych, neurochirurgów dziecięcych, pediatrów i oczywiście rehabilitantów oraz fizjoterapeutów. fragment recenzji: prof. dr hab. Juliusz Wocjan specjalista neurochirurgii