Visual Marketing

M. Wedel
Visual Marketing
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This comprehensive volume aims to further research and theory development in visual marketing. By bringing together leading researchers in the field, it strives to contribute to the establishment of visual marketing as a coherent discipline. The chapters represent an array of issues in visual marketing. They address three areas in theory: attention and perception (chapters 2-5) visual cognition (chapters 6-9) and action and choice (chapters 10-12). The chapters go beyond what is known, and offer in many cases a more speculative and visionary account of the directions that visual marketing research could and should take. Rather than being confined to advertising only, this new volume shows how visual marketing permeates almost all consumer and marketing activities. It will be of interest to undergraduate and graduate students in marketing, management, industrial design, and consumer and social psychology. Professional practitioners, especially those involved with marketing communications, retail, and in store marketing and market research, will also benefit from the empirically based and innovative ideas put forth in this book.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-8058-6292-8, 9780805862928
Język: angielski
Wydawnictwo: Lawrence Erlbaum Associates

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Visual Marketing? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Visual Marketing. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat