Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Laura Ries, Al. Ries
Książka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Książka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz się: – że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, – jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, – jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, – jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, – jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, – jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt, – jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
ISBN: 978-83-283-2071-0, 9788328320710
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe