Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorządu

Stanisław Michałowski
Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorządu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

[z recenzji prof. A. Woźnego] Na początek trzeba wyrazić uznanie organizatorom konferencji, że zdołali zgromadzić tyle interesujących artykułów opisujących z wielu punktów wiedznia i perspektyw badawczych być może najważniejszy obszar kształtującego się w Polsce społeczeństwa obywatelskiego, jakim jest samorząd terytorialny. Zasługą redaktorów tomu jest także precyzyjne określenie najważniejszych pól tematycznych układających się w triadę: uwarunkowania prawne, społeczne i polityczne zarządzania informacją; rola polityki informacyjnej i mediów w samorządzie; znaczenie marketingu i PR dla samorządu terytorialnego [...] Każdą z trzech części tomu cechuje głębokie i wieloaspektowe ujęcie problematyki związanej z funkcjonowaniem, dostępnością i doskonaleniem informacji w obrębie samorządu terytorialnego. Książka jako całość pokazuje, jak złożoną pod względem komunikowania się strukturą jest - pozostające wciąż w Polce w fazie budowania - społeczeństwo partycypacyjne wraz ze wszystkimi towarzyszącymi temu procesowi barierami. Nie ma zatem wątpliwości, że prezentowany tom będzie cieszył się zainteresowaniem szerokiego grona czytelników, poruszana w nim tematyka jest bowiem przedmiotem niekończącej się debaty zarówno wśród badaczy, jak i dziennikarzy czy samych samorządowców.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-227-2488-0, 9788322724880
Wydawnictwo: UMCS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorządu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorządu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl