Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe

Genowefa Sobczyk
Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej: trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-227-2588-7, 9788322725887
Wydawnictwo: Udziałowiec

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl