Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

T. Doligalskiego, Barbara Dobiegała-Korona
Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
podejścia do pomiaru wartości klienta,
zarządzania wiedzą o kliencie,
tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Data wydania: 2010-03-01
ISBN: 978-83-7561-058-1, 9788375610581
Wydawnictwo: Poltext
Stron: 568

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat