Ewa Wilmanowicz
Zostań fanem autorki:

Ewa Wilmanowicz

Autorka
Ewa Wilmanowicz — mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d’Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Fot. - żródło: https://onepress.pl/ksiazki/taktyki-sil-zbrojnych-w-zyciu-i-biznesie-skutecznosc-reputacja-wplyw-ewa-wilmanowicz-plk-krzysztof-leszczynski,tasizb.htm#format/d


Książki

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Ewa Wilmanowicz

Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje...

Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie
Ewa Wilmanowicz, Krzysztof Leszczyński

Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych! Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań...

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
Ewa Wilmanowicz

Poznaj cechy prawdziwego lidera Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego By roztaczać szefa czar Zarządzanie lud...

Cytaty

Reputacja to kapitał oparty na rzeczywistych dokonaniach obecnych i przeszłych.
Warto pamiętać o efekcie aureoli. Polega on na tym, że przypisanie jednej ważnej pozytywnej lub negatywnej cechy wpływa na skłonność do przypisywania kolejnych podobnych - również pozytywnych lub negatywnych.
Zanim przejdziemy dalej, czuję się w obowiązku poinformować Cię również, że reputacja to kapitał nie tylko trudny do zbudowania, ale też niezwykle kruchy i bardzo łatwo go stracić. Może się to wydawać niesprawiedliwe, ale choć reputację buduje się latami, wystarczy jeden fałszywy ruch, aby lata nieposzlakowanej opinii poszły w niepamięć.
Ludzie nie będą pamiętać co powiedziałeś, tylko jak się przy Tobie czuli.

Komentarze