Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

Ewa Wilmanowicz
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były. W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją. O autorze Ewa Wilmanowicz ? mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d?Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Data wydania: 2019
ISBN: 978-83-283-6086-0, 9788328360860
Wydawnictwo: Helion
Stron: 210

Autor

Ewa Wilmanowicz Ewa Wilmanowicz Ewa Wilmanowicz — mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Bada...

Pozostałe książki:

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
Wszystkie książki Ewa Wilmanowicz

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Vernau
2022-07-12
Przeczytane Biznes i zarządzanie

Czy reputacja w życiu prywatnym lub zawodowym ma znaczenie ?

Obserwując historie znanych ludzi, którzy ostatnio stracili swoje dobre imię, trzeba powiedzieć, że tak i to bardzo duże.
Utrata dobrej reputacji, to wielka strata, może oznaczać "śmierć cywilną lub zawodową".

Widzieliśmy, jak spotkało to znanych dziennikarzy - Kamila Durczoka, a teraz jesteśmy świadkami tego procesu na przykładzie Tomasza Lisa, byłego już redaktora naczelnego tygodnika Neewseek.

Ewa Wilmanowicz w swojej książce "Osobista reputacja" pisze o reputacji w kontaktach prywatnych i zawodowych. Opowiada o niej ciekawie i daje dużo dobrych rad.

Osobista reputacja to budowanie dobrych relacji, rodzinnych i biznesowych. Okazuje się, że warto być życzliwym wobec pani kasjerki w supermarkecie, czy pani w banku, bo to przynosi wymierne korzyści.

W budowaniu reputacji pomagają m.in. takie wartości, jak: punktualność, dotrzymywanie obietnic, dyskrecja.

Dobra reputacja, po prostu się opłaca. Przydaje się np. przy prowadzeniu bloga.

Autorka pokazuje nam, jak ją budować i o nią dbać. Zawsze też, trzeba mieć świadomość, że własną markę osobistą bardzo łatwo stracić, cyt.: " Dwadzieścia lat trwa budowanie reputacji, a 5 minut jej zrujnowanie.Gdy o tym pomyślisz, będziesz postępować inaczej.
- Warren Buffet."


× 22 | Komentarze (1) | link |

Cytaty z książki

Zanim przejdziemy dalej, czuję się w obowiązku poinformować Cię również, że reputacja to kapitał nie tylko trudny do zbudowania, ale też niezwykle kruchy i bardzo łatwo go stracić. Może się to wydawać niesprawiedliwe, ale choć reputację buduje się latami, wystarczy jeden fałszywy ruch, aby lata nieposzlakowanej opinii poszły w niepamięć.
Warto pamiętać o efekcie aureoli. Polega on na tym, że przypisanie jednej ważnej pozytywnej lub negatywnej cechy wpływa na skłonność do przypisywania kolejnych podobnych - również pozytywnych lub negatywnych.
Reputacja to kapitał oparty na rzeczywistych dokonaniach obecnych i przeszłych.
Dodaj cytat