Magdalena Gajek
Zostań fanem autorki:

Magdalena Gajek

Autorka
Ekspert w zakresie komunikacji, konsultant PR, wykładowca uniwersytecki - dr Magdalena Gajek - konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR oraz autorką książki „Mikromarka”. Zrealizowała ponad 60 wymagających projektów marketingowych. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. W salach wykładowych spędziła ponad 1000 godzin, prowadząc warsztaty dla 1700 osób. Więcej szczegółów o naszej trenerce znajdziesz na magdalenagajek.pl.

Książki

Mikromarka
Mikromarka
Magdalena Gajek

„Mikromarka” to praktyczna, osadzona w realiach sektora MŚP instrukcja zarządzania komunikacją dla firm. Dzięki zawartym w niej poradom dowiesz się, jak stworzyć wpływową, estetyczną i dochodową mark...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl