Mikromarka

Magdalena Gajek
Mikromarka
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

„Mikromarka” to praktyczna, osadzona w realiach sektora MŚP instrukcja zarządzania komunikacją dla firm. Dzięki zawartym w niej poradom dowiesz się, jak stworzyć wpływową, estetyczną i dochodową markę. Książka pomoże przede wszystkim właścicielom i przedstawicielom niekorporacyjnych biznesów oraz osobom, które dopiero planują założenie działalności gospodarczej.

Z "Mikromarki" nauczysz się między innymi jak:
• wybrać wąską grupę docelową i dopasować do niej ofertę,
• stworzyć udaną strategię brandu,
• zbudować funkcjonalną komunikację wizualną,
• wybrać optymalne narzędzia komunikacji,
• rozumieć zwrot z inwestycji w marketing,
• zarządzać budżetem marketingowym,
• bez kompleksów spojrzeć na wizerunek swojej mikro, małej lub średniej firmy.


Data wydania: 2022-12-05
ISBN: 978-83-965860-0-1, 9788396586001
Wydawnictwo: Blend PR
Stron: 224
dodana przez: sklep_2

Autor

Magdalena Gajek Magdalena Gajek Ekspert w zakresie komunikacji, konsultant PR, wykładowca uniwersytecki - dr Magdalena Gajek - konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treśc...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Mikromarka nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Mikromarka. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat