Marek Mazur
Zostań fanem autora:

Marek Mazur

Autor
8 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza

Książki

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
8/10

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i ko...

Marketing polityczny Studium porównawcze
3 wydania
Marketing polityczny Studium porównawcze
Marek Mazur

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi niespodziewany sukces ?Sam...

Polski system partyjny
Polski system partyjny
Marek Mazur, Waldemar Wojtasik, Dr hab. Marek Henryk Migalski

Pierwsza całościowa propozycja refleksji nad polskim systemem partyjnym po 1989 roku. Ogromna dynamika i żywiołowość procesu kształtowania się systemu partyjnego zmusza autorów do ciągłej aktualizacji...

Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcz...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl