Marek Mazur
Zostań fanem autora:

Marek Mazur

Autor
4.5 /10
2 oceny z 2 książek,
przez 2 kanapowiczów

Książki

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
8/10

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i ko...

Polski system partyjny
Polski system partyjny
Marek Mazur, Waldemar Wojtasik, Dr hab. Marek Henryk Migalski
1/10

Pierwsza całościowa propozycja refleksji nad polskim systemem partyjnym po 1989 roku. Ogromna dynamika i żywiołowość procesu kształtowania się systemu partyjnego zmusza autorów do ciągłej aktualizacji...

Marketing polityczny Studium porównawcze
3 wydania
Marketing polityczny Studium porównawcze
Marek Mazur

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi niespodziewany sukces ?Sam...

Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcz...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze