Tadeusz Sztucki

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody
Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody
Tadeusz Sztucki

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadni eń, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problem...

Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Tadeusz Sztucki

Marketing wymyślili biznesmeni. Ten rynkowy wynalazek XX wieku zrobił niebywałą karierę dzięki sukcesom, jakie zapewnia przedsiębiorcom i menedżerom w ich produkcyjnej, handlowej i usługowej działalno...

Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki

Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi,...

Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki

Upowszechnienie Internetu otworzyło zupełnie nowe możliwości. Tradycyjne organizacje ze zdziwieniem przyglądały się, jak nowicjusze tworzą zupełnie nową przestrzeń rynkową transakcji handlowych RYNEK ...

Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców
Tadeusz Sztucki

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi kli...

Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Tadeusz Sztucki
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Tadeusz Sztucki
Tadeusz Sztucki

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi kli...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl