Sprzedaż jest esencją biznesu Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle doskonalić. W książce "10 złotych reguł sprzedaży" autor -- korzystając ze swojego bogatego doświadczenia -- przedstawia główne zasady skutecznej sprzedaży i podaje wiele przykładów wartych naśladowania. Dużą wagę przykłada również do zagadnienia etyki w handlu. Książka jest nie tylko znakomitym źródłem cennych porad i wskazówek. Skłania także do refleksji nad ekonomicznymi, politycznymi i psychologicznymi aspektami działalności handlowej. Aby osiągnąć sukces w sprzedaży: przede wszystkim uwierz w siebie; zobacz, jak przebiega proces podejmowania decyzji o zakupie; przygotuj się na zarzuty klienta, by móc je odeprzeć; sprawdź, jak przewidywać trendy rynkowe; pamiętaj, że elastyczność i mocne nerwy prowadzą do zwycięstwa; nie ma tego złego... -- dowiedz się, jak przez reklamację pozyskać klienta.