Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:• Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?• Rola nowych technologii w świecie marek.• Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?• Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?• Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.• Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.• Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery. Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.