Advertising and Public Relations Law 2e

Carmen Maye, Erik L. Collins, Roy L. Moore
Advertising and Public Relations Law 2e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Addressing a critical need, Advertising and Public Relations Law explores the issues and ideas that affect the regulation of advertising and public relations speech. Coverage includes the categorization of different kinds of speech afforded varying levels of First Amendment protection; court-created tests for laws and regulations of speech; and non content-based restrictions on speech and expression. The volume is intended for upper-level undergraduate and graduate students in media, advertising and public relations law or regulation courses. It also serves as an essential reference for advertising and public relations practitioners. Features of this second edition include:# Overviews and synopses for each chapterExtended excerpts from major court decisionsAppendices providinga chart of the judicial systema summary of the judicial processan overview of alternative dispute resolution mechanismsthe professional codes for media industry and business associations, including the American Association of Advertising Agencies, the Public Relations Society of America, and the Society of Professional JournalistsOnline instructors guide and test bank
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-415-96548-4, 9780415965484
Język: angielski
Wydawnictwo: Routledge

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Advertising and Public Relations Law 2e? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Advertising and Public Relations Law 2e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl