Advertising & Art: From Posters To Pop-art

Advertising & Art: From Posters To Pop-art
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Advertising poster art began during the late 1800s when artists such as Jules Chéret and Marcello Dudovich emerged onto the scene, combining popular graphic design, and the dominant styles of the day. The profession of graphic designer has continued to evolve to this day, and includes artists such as Roberto Sambonet, Bruno Munari, Max Huber, and Andy Warhol.Filled with vibrant advertisements and clear, full-color photographs, Advertising & Art shows how the boundaries between fine art and advertising have disappeared. This is a true gem for every collector, art dealer, student, and professional alike interested in advertising and design.
ISBN: 978-88-6130-457-4, 9788861304574
Wydawnictwo: Skira Editore

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Advertising & Art: From Posters To Pop-art? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Advertising & Art: From Posters To Pop-art. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl