Świetnie się czyta mimo dużej objętości (ponad 300 stron), ale może dlatego,że bez przerwy są przykłady, bardzo konkretne, też o tym jak wykorzystywać marketing narracyjny wynaleziony przez Mistewicza do operacji PR-owskich, marketingowych, reklamowych, promocyjnych a nawet HR-owych. Na
http://www.anatomiawladzy.pl jest programik do ściągnięcia tak, aby można było odczytywać kody mobiletag - świetny pomysł na to, aby papierową książkę uzupełnić wartościowymi filmami, nagraniami, prezentacjami. Książka jest smutna - bo pokazuje jak znani dziennikarze nami kręcą, jak media traktują odbiorców, i że PR-owcy zdominowali politykę i nie tylko zresztą. Porażaąca lektura o naszym świecie. Przykłady z Francji, Włoch, Stanów, Rosji i bardzo bardzo dużo przykładów z Polski pokazują, w jaką stronę to wszystko zmierza... Fantastyczne pytania Michała Karnowskiego i niestety rezolutne odpowiedzi Eryka Mistewicza. Ważna książka o naszych czasach!