Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy

Magdalena Wereda, Krzysztof Waśniewski, Krzysztof Opolski
Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to jest trudno powiedzieć, gdzie jesteś Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam nie zawiedzie Zawsze jest bowiem dobry czas, by zrobić przerwę i oszacować, jak daleko już doszliśmy i na czym powinniśmy skupić naszą uwagę w przyszłości ". Zatem, czym jest owa droga dla firmy? Kiedy przedsiębiorstwo powinno się zatrzymać, by oszacować swoją pozycję? W jaki sposób najlepiej zweryfikować zajmowane miejsce na rynku? Co należy zrobić, by je polepszyć? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych dostarcza niniejsza książka.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7556-082-4, 9788375560824
Wydawnictwo: CeDeWu
Mamy 2 inne wydania tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl