Biblia treningu rowerowego

Joe Friel
Biblia treningu rowerowego
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Trenuj, by zwyciężać!

Biblia treningu rowerowego to najpopularniejszy i najbardziej wszechstronny przewodnik dla kolarzy na każdym poziomie zaawansowania.
Joe Friel – uznany na całym świecie ekspert w dziedzinie treningu wytrzymałościowego, certyfikowany trener i współzałożyciel platformy TrainingPeaks – przedstawia w nim najnowsze odkrycia naukowe dotyczące tworzenia skutecznych planów treningowych dopasowanych do potrzeb każdego kolarza. Z książki dowiesz się, jak dobierać odpowiednią intensywność, gęstość i objętość treningu, zmieniać swój plan treningowy w trakcie sezonu, kompensować stracone treningi i unikać przetrenowania oraz budować wytrzymałość mięśni, stosując nowe podejście do treningu z ciężarami. Przekonasz się, jak ważny jest element mentalny i jak sprawność psychiczna wpływa na efektywność treningów oraz twoją skuteczność podczas zawodów. Dowiesz się, jaki wpływ na twoje cele mają motywacja, marzenia i misja, oraz jak się odżywiać, żeby rekompozycja składu ciała stała się faktem.

Jeśli chcesz być szybszy, silniejszy i wytrzymalszy, to bez względu na to, czy trenujesz do wyścigu szosowego, kryterium ulicznego, indywidualnej jazdy na czas czy zawodów gravelowych, ta książka pomoże ci wejść na wyższy poziom kolarskiego wytrenowania.
Książka zawiera szczegółowe informacje dotyczące:
Pomiaru mocy: wykorzystania najnowszych technologii i osiągnięć nauki podczas każdego treningu
Wskaźnika TSS: oceny obciążenia treningowego i tworzenia optymalnego planu na podstawie wartości
wskaźnika TSS
Planowania indywidualnego: dopasowywania planu treningowego do indywidualnych potrzeb
sportowca w celu wykorzystania jego mocnych stron i zminimalizowania czynników ograniczających
Testów kontrolnych: wykorzystania wyników z testów funkcjonalnej mocy progowej, wydolności
tlenowej, mocy sprintu, prędkości na próbie czasowej i funkcjonalnego tętna progowego do oceny
postępów i wprowadzania zmian w planowaniu treningu (lub planie treningowym)
Szczytu formy i taperingu: zmniejszania poziomu obciążenia przy jednoczesnym utrzymaniu formy
przed najważniejszymi zawodami
Planowania sezonu: układania zwycięskiego planu treningowego na każdy dzień, miesiąc i cały sezon
z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych narzędzi opracowanych przez Joe
Friela
Treningu siłowego: rozwijania zdolności mięśni do generowania mocy podczas podjazdów i sprintów
przy pomocy ukierunkowanych ćwiczeń na rowerze i w siłowni
Treningów kolarskich: ukierunkowania na poprawę wytrzymałości tlenowej i beztlenowej, siłę i
wytrzymałość mięśniową oraz doskonalenie umiejętności szybkościowych
Data wydania: 2022-03-31
ISBN: 978-83-7579-846-3, 9788375798463
Wydawnictwo: Galaktyka
Kategorie: Sport, Poradniki
Stron: 328
dodana przez: ReginaCatta

Autor

Joe Friel Joe Friel
Urodzony w 1943 roku w USA
Joe Friel to ekspert w dziedzinie treningu wytrzymałościowego z ponad 30-letnim doświadczeniem jako trener osobisty. Jego rewolucyjne podejście do treningu i zrozumiałe metody sprawiły, że Biblia treningu rowerowego stała się światowym bestsellerem....

Pozostałe książki:

Biblia treningu kolarza górskiego PaleoDieta dla sportowców Trening z pulsometrem Dieta dla aktywnych Szybkość i siła po 50-tce. Jak intensywnie trenować nie przejmując się wiekiem
Wszystkie książki Joe Friel

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Biblia treningu rowerowego aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Biblia treningu rowerowego. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl