Biznes internetowy. Strategie i modele

Allan Afuah, Christopher L. Tucci
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Biznes internetowy. Strategie i modele
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
5 /10
Ocena 5 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Szczegółowo omówione zagadnienia: właściwości Internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach, analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny, konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej, sposób wyceny spółek interenetowych i metody ich finansowania, rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.
Tytuł oryginalny: Internet busines. Models and strategies
Data wydania: 2003-08-01
ISBN: 978-83-88597-84-8, 9788388597848
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Seria: Publikacje biznesowe
Kategorie: Internet, Biznes
Stron: 545

Autor

Allan Afuah Allan Afuah Professor of Corporate Strategy and International Business, University of Michigan, USA.

Pozostałe książki:

Biznes internetowy. Strategie i modele Strategic Innovation
Wszystkie książki Allan Afuah

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Biznes internetowy. Strategie i modele? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@SYSTEM
@SYSTEM
2008-06-06
5 /10
Przeczytane informatyka podręczniki

Cytaty z książki

O nie! Książka Biznes internetowy. Strategie i modele. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat