BrandDigital. Simple Ways Top Brands Succeed in the Digital World

Allen P. Adamson
BrandDigital. Simple Ways Top Brands Succeed in the Digital World
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Since the publication of his bestselling book BrandSimple, advertising expert Allen Adamson has devoted his research to the cutting edge of digital technology and its intersections with brand marketing. This timely book discusses how global digital acceleration has the social networking and customer-based brand promotion of websites such as Google, YouTube, Craigslist, Wikipedia, Facebook, and MySpace. Adamson explains how to harness the multiple functions of new technologies such as the Blackberry and iPhone, and discusses the impact of rapid globalization on the digital-age brand as well as the importance of social initiatives and the opinions of newly web-based preteens and teens. Citing specific case studies of successful branding through social networking, digital word-of-mouth, consumer-generated ideas, and "green" branding, The Digital Brand offers a comprehensive assessment of the future's marketing landscape.
Data wydania: 2008-09-05
ISBN: 978-0-230-60604-3, 9780230606043
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan
Stron: 288

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka BrandDigital. Simple Ways Top Brands Succeed in the Digital World nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka BrandDigital. Simple Ways Top Brands Succeed in the Digital World. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl