Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! - Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet). - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.  
Data wydania: 2013-09-18
ISBN: 978-83-7788-300-6, 9788377883006
Wydawnictwo: Edgard Mariusz Jachimczuk
Seria: samo sedno
Kategoria: Poradniki
Stron: 208
dodana przez: Mirko

Autor

Dorota Jędrzejewska Dorota Jędrzejewska Dorota Jędrzejewska - redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Copywriting. Jak sprzedawać słowem aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Copywriting. Jak sprzedawać słowem. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat