Kiedy w 2007 roku firma xtech.pl rozpoczęła swoją przygodę z zarządzaniem przy pełnej partycypacji, tak naprawdę niewiele osób sądziło, że rozwinie się ona w długotrwałą i głęboką więź. Mało kto spodziewał się też, że pełna partycypacja zakorzeni się w świadomości pracowników na tyle mocno, by stać się jednym z dwóch filarów, na których opiera się strategia firmy. Któż mógłby wtedy przewidzieć, że w xtech.pl dojdzie do sytuacji, gdy pracownik z własnej inicjatywy obniża sobie wynagrodzenie, a zespół gotów jest dobrowolnie zrezygnować z premii, której wypłacenie mogłoby zagrozić bezpieczeństwu finansowemu firmy?
Dialog organizacyjny to ekscytująca podróż w świat firmy zarządzanej w pełni partycypacyjnie. W jej trakcie śledzimy historię wdrażania przełomowej zmiany organizacyjnej, na jaką zdecydowała się jedna z niewielkich krakowskich firm. Jako kontynuacja książki Pełna partycypacja w zarządzaniu autorstwa R. Stockiego, P. Prokopowicza i G. Żmudy niniejsza publikacja stanowi przewodnik pełen praktycznych wskazówek, jak krok po kroku włączać wszystkich pracowników w zarządzanie organizacją. Stanowi ona dowód na to, że wdrożenie w trudnym polskim środowisku biznesowym tak innowacyjnego systemu zarządzania jak pełna partycypacja jest nie tylko możliwe, ale przede wszystkim niezwykle korzystne, zarówno dla poszczególnych pracowników, jak i organizacji rozumianej jako całość.
Dialog organizacyjny to ekscytująca podróż w świat firmy zarządzanej w pełni partycypacyjnie. W jej trakcie śledzimy historię wdrażania przełomowej zmiany organizacyjnej, na jaką zdecydowała się jedna z niewielkich krakowskich firm. Jako kontynuacja książki Pełna partycypacja w zarządzaniu autorstwa R. Stockiego, P. Prokopowicza i G. Żmudy niniejsza publikacja stanowi przewodnik pełen praktycznych wskazówek, jak krok po kroku włączać wszystkich pracowników w zarządzanie organizacją. Stanowi ona dowód na to, że wdrożenie w trudnym polskim środowisku biznesowym tak innowacyjnego systemu zarządzania jak pełna partycypacja jest nie tylko możliwe, ale przede wszystkim niezwykle korzystne, zarówno dla poszczególnych pracowników, jak i organizacji rozumianej jako całość.