Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Hagen Seidel
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Data wydania: 2014-08-27
ISBN: 978-83-280-1066-6, 9788328010666
Wydawnictwo: Olé
Kategoria: Ekonomia
Stron: 288

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@Babi
2019-11-18
6 /10
Przeczytane 2015 Reportaż, literatura faktu i biografie

Cytaty z książki

O nie! Książka Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl